مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 10:302023-01-23سياسي

تخریب 32 سازه غیرمجاز در گرگان/ در قلع و قمع سازه غیرمجاز تعارف نداریم


دادستان مرکز استان گلستان با اشاره به عزم جدی دستگاه قضایی برای برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز، گفت: 32 سازه غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهر گرگان تخریب شدند.

- محمود اسپانلو در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه اقدامات ما در برخورد با تغییر کاربری اراضی کشاورزی و ساخت و سازهای غیرمجاز کاملا جدی و بر اساس قانون است، اظهار کرد: تلاش ما این است بسیاری از سازه ها را قبل از تکمیل و به محض شروع ساخت تخریب کنیم تا از عوارض بعدی آن جلوگیری کنیم.

وی با بیان اینکه برای پیشگیری از تغییر کاربری زمین های کشاورزی و باغی در شهر گرگان 32 سازه در حال ساخت در اراضی کشاورزی به دستور دادستانی تخریب شد، افزود: این سازه ها در راستای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری زمینهای کشاورزی و باغی در روستاهای کلاجان قاجار، کلاجان سادات، چالکی، ورسن و لمسک با حضور نماینده دادستان تخریب شده است.

دادستان مرکز استان گلستان با تاکید بر اینکه احکام قطعی قلع و قمع 9 بنای ساخته شده نیز به مساحت حدود هزار مترمربع اجرا شد، خاطرنشان کرد: همزمان با اجرای احکام تخریب ساختمان های غیرمجاز، بر پیشگیری از ساخت و سازها هم تمرکز کرده ایم و دستگاه های متولی مانند امور اراضی، منابع طبیعی و امور آب مکلفند ساخت و سازهای غیرمجاز را همان ابتدای کار متوقف کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب 32 سازه غیرمجاز در گرگان/ در قلع و قمع سازه غیرمجاز تعارف نداریم

تخریب 32 سازه غیرمجاز در گرگان/ در قلع و قمع سازه غیرمجاز تعارف نداریم