مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 10:352023-01-23سياسي

برگزاری نخستین گردهمایی آموزشی مدیران و رؤسای حراست ستادی و عملیاتی شرکت ملی مس


نخستین گردهمایی آموزشی مدیران و رؤسای حراست ستادی و عملیاتی شرکت ملی مس با هدف ایجاد تعامل و هم افزایی با حضور دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمس پرس، مهدی رضایی مقدم مدیر کل دفتر مرکزی حراست شرکت ملی مس در گفتگو با مس پرس، با اشاره به برگزاری گردهمایی مدیران حراست مجموعه شرکت ملی مس گفت: در راستای سیاست های سازمان حراست کل کشور مبنی بر تبدیل دفاتری که قابلیت ارتقا به دفتر مرکزی را دارند  و با مساعدت  هیأت مدیره محترم شرکت پیگیری هایی را انجام داده و در نهایت اوایل مهر ماه امسال با تأیید سازمان حراست کل کشور گروه حراست شرکت مس با ارتقا رده سازمانی به مدیرکلی تبدیل شد.

مدیر کل دفتر مرکزی حراست شرکت ملی مس نبود برنامه ریزی مشخص را یکی از خلا ء های واحد حراست با ساختار قبلی، عنوان کرد و گفت: پیش از این، شرایطی وجود داشت که زحمات پرسنل حراست مشخص نبود بر همین اساس در نظر گرفتیم به مثابه شرکت ملی مس که دارای برنامه مشخصی است برای حراست هم برنامه ریزی مدونی صورت پذیرد.

  رضایی مقدم با اشاره به اهمیت آموزش نیروی انسانی عنوان کرد: در این گردهمایی، 2 روز را به آموزش نیروهای حراست اختصاص دادیم و یک روز نیز به بررسی نقطه نظرات و پیشنهادات مطرح شده اختصاص داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین گردهمایی آموزشی مدیران و رؤسای حراست ستادی و عملیاتی شرکت ملی مس

برگزاری نخستین گردهمایی آموزشی مدیران و رؤسای حراست ستادی و عملیاتی شرکت ملی مس