مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 10:452023-01-23سياسي

اروپا با تضعیف سپاه، پاریس، لندن و برلین را به ناامنی نزدیک می کند


تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در واکنش به اقدام اخیر پارلمان اروپا مبنی بر تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این اقدام را محکوم و از این نهاد انقلابی کشورمان حمایت کردند.

- تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در واکنش به اقدام اخیر پارلمان اروپا مبنی بر تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این اقدام را محکوم و از این نهاد انقلابی کشورمان حمایت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پنجشنبه (29 دی ماه) پارلمان اروپا قطعنامه ضد ایرانی را با اکثریت آرا به تصویب رساند که در آن از اتحادیه اروپا خواسته شده است تا نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست تروریستی این اتحادیه قرار گیرد و تحریم ها علیه این نهاد ایرانی افزایش یابد که پس از این اقدام پارلمان اروپا، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در صفحات شخصی خود در شبکه اجتماعی توییتر در واکنش هایی این اقدام پارلمان اروپا را محکوم کردند.

حجت الله فیروزی نماینده مردم فسا و عضو کمیسیون صنایع و معادن نوشت: کشورهای استکباری می خواستند با تحریم ایران بزرگ، قدرت منطقه ای و اثرگذاری ایران را کاهش دهند.

اما امروز کشور ایران در متن تحولات منطقه و جهان است و سپاه پاسداران با دستیابی به فناوری های مدرن نظامی، محور قدرت منطقه و اثرگذار در معادلات قدرت در جهان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اروپا با تضعیف سپاه، پاریس، لندن و برلین را به ناامنی نزدیک می کند

اروپا با تضعیف سپاه، پاریس، لندن و برلین را به ناامنی نزدیک می کند