مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 10:452023-01-23فرهنگي

ژانر وحشت در «فجر»!/ مقادیری جن گیری با چاشنی خون و فریاد


نمایش «بیست و سومین جلسه جن گیری آنه میشل» به نویسندگی و کارگردانی مسعود احمدی در دومین روز جشنواره تئاتر فجر به صحنه رفت؛ اثری که در ژانر وحشت تولید شده و براساس اتفاقی واقعی نوشته شده است.

- نمایش بیست و سومین جلسه جن گیری آنه میشل به نویسندگی و کارگردانی مسعود احمدی در دومین روز جشنواره تئاتر فجر به صحنه رفت؛ اثری که در ژانر وحشت تولید شده و براساس اتفاقی واقعی نوشته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در دومین روز از چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، نمایش بیست و سومین جلسه جن گیری آنه میشل به نویسندگی و کارگردانی مسعود احمدی از شیراز در 2 نوبت 17 و 19 با مدت زمان 85 دقیقه در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر روی صحنه رفت.

این نمایش پیش از این در سال 96 و مرداد ماه 1401 در شیراز به صحنه رفته بود که در اجرای مرداد ماه بهاره رهنما، ایوب آقاخانی، رامین راستاد، شیما پورسهم الدین، آرمیتا جمالی در نمایش به ایفای نقش پرداخته بودند.

بیست و سومین جلسه جن گیری آنه میشل براساس داستانی مستند و واقعی از زندگی دختری آلمانی به نام آنه لیز میشل نوشته شده است که پس از ورود به دانشگاه دچار حملات صرعی جنون آمیز می شود.

برخلاف نظر پزشکان که بیماری او را نوعی پارانویا تشخیص می دهند خانواده وی که از کاتولیک های مذهبی بودند از درمان های پزشکی سرباز ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژانر وحشت در «فجر»!/ مقادیری جن گیری با چاشنی خون و فریاد

ژانر وحشت در «فجر»!/ مقادیری جن گیری با چاشنی خون و فریاد