مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 11:002023-01-23فرهنگي

روایت بی واسطه انقلاب؛از مصر تا ایران/وقتی دوربین ها سند می سازند


مستند سینمایی «میدان» به کارگردانی چیهان نچیم در برنامه «مستندات یکشنبه» خانه هنرمندان ایران به نمایش درآمد و مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

- مستند سینمایی میدان به کارگردانی چیهان نچیم در برنامه مستندات یکشنبه خانه هنرمندان ایران به نمایش درآمد و مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، نخستین برنامه مستندات یکشنبه که ذیل مجموعه سینماتک خانه هنرمندان ایران به پخش فیلم های مستند می پردازد، یکشنبه 2 بهمن 1401 به نمایش مستند سینمایی میدان به کارگردانی چیهان نچیم اختصاص داشت.

پس از نمایش فیلم پیروز کلانتری کارگردان سینمای مستند به همراه سامان بیات کارشناس و مجری برنامه به نقد و بررسی این فیلم پرداختند.

پیروز کلانتری در ابتدا بیان کرد: دو هفته پیش بود که در خانه سینما پنج روز پشت سر هم آثاری درباره پنج انقلاب دیدیم و فرصت جالبی بود از این منظر که این انقلاب ها را در جاهای مختلف دنیا می دیدیم، این موضوع ما را به وضعیت گذشته و امروز خودمان متصل می کرد و تلنگرهایی به ما می زد.

وی با اشاره به مستند میدان بیان کرد: این فیلم در سه سال فیلمبرداری شده، آن هم در اوضاع و احوال جامعه ای که درگیر یک خواست کلی است، در آن دوران خواست مردم به شکل مشخص آزادی است، به طور نامشخص هم می خواهد به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت بی واسطه انقلاب؛از مصر تا ایران/وقتی دوربین ها سند می سازند

روایت بی واسطه انقلاب؛از مصر تا ایران/وقتی دوربین ها سند می سازند