مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 11:352023-01-23پزشكي

آخرین وضعیت کرونایی اصفهان؛ بیشتر شهرستان ها آبی شدند


سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: براساس جدیدترین رنگ بندی همه گیری بیماری کووید-19، وضعیت نارنجی و پُرخطر پس از یک ماه از نقشه کرونایی استان اصفهان حذف شد و بیشتر شهرستان ها در وضعیت آبی (عادی) قرار دارند.

- پژمان عقدک سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: بر اساس آخرین رنگ بندی همه گیری بیماری کووید 19 در هفته نخست بهمن، هیچ یک از شهرستان های اصفهان در وضعیت نارنجی (پُرخطر) قرار ندارد و این رنگ پس از یک ماه از نقشه کرونایی استان حذف شد.

وی افزود: براساس جدیدترین رنگ بندی همه گیری بیماری کووید-19، وضعیت نارنجی و پُرخطر پس از یک ماه از نقشه کرونایی استان اصفهان حذف شد و بیشتر شهرستان ها در وضعیت آبی (عادی) قرار دارند.

عقدک با بیان اینکه در هفته گذشته 2 شهرستان استان در وضعیت نارنجی و 7 شهرستان در وضعیت زرد (به نسبت پُرخطر) بودند، گفت: این هفته نقشه کرونایی اصفهان بهبود یافت به طوری که نایین و فریدون شهر از وضعیت پُرخطر خارج شدند و در شرایط زرد و به نسبت پُرخطر قرار گرفتند.

سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه تعداد شهرستان های زرد نیز به 6 شهرستان زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان رسیدند، بیان کرد: هم اکنون شهرستان های چادگان، دهاقان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت کرونایی اصفهان؛ بیشتر شهرستان ها آبی شدند

آخرین وضعیت کرونایی اصفهان؛ بیشتر شهرستان ها آبی شدند