مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 11:352023-01-23اقتصادي

روند جذب سرمایه گذار در قزوین تسریع می شود


جذب سرمایه گذار، یکی از اولویت های کاری استان است که انتظار می رود تمامی دستگاه های ذی ربط نسبت به رفع موانع موجود بر سر راه سرمایه گذاران اقدام کنند و سنگ اندازی در مسیر جذب سرمایه گذاران، - ایسنا/قزوین بازرس کل استان قزوین گفت: جذب سرمایه گذار، یکی از اولویت های کاری استان است که انتظار می رود تمامی دستگاه های ذی ربط نسبت به رفع موانع موجود بر سر راه سرمایه گذاران اقدام کنند و سنگ اندازی در مسیر جذب سرمایه گذاران، ورود دستگاه بازرسی را به دنبال خواهد داشت.

سعید اقبالی اظهار کرد: جذب سرمایه گذار، یکی از اولویت های کاری استان است که انتظار می رود تمامی دستگاه های ذی ربط نسبت به رفع موانع موجود بر سر راه سرمایه گذاران اقدام کنند.

وی بابیان اینکه سنگ اندازی در مسیر جذب سرمایه گذاران و مانع تراشی در امور مربوط به این حوزه از سوی مدیران و ادارات، ورود دستگاه بازرسی را به دنبال خواهد داشت؛ تصریح کرد: اخیراً عده ای از سرمایه گذاران با مراجعه به دستگاه بازرسی استان از مانع تراشی و سنگ اندازی دستگاه ها گلایه داشتند که شکایات آن ها در دست بررسی است.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان بازرسی استان قزوین، بازرس کل استان قزوین گفت: سرمایه گذارانی که در این رابطه شکایت دارند، می توانند به اداره کل بازرسی استان قزوین مراجعه کنند تا به مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند جذب سرمایه گذار در قزوین تسریع می شود

روند جذب سرمایه گذار در قزوین تسریع می شود