مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 11:452023-01-23ورزشي

اجرای 175 کیلومتر شبکه فیبر نوری روستایی در ایلام


سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام گفت: طرح فیبر نوری به طول 175 کیلومتر به طور کامل در سطح روستاهای استان با اعتبار بیش از 17 میلیارد تومان انجام شده است.

- علی کریمی سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات ایلام صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و توجهات دولت مردمی کار و کرامت اقدامات مهمی در حوزه شبکه های زیرساخت های ارتباطی صورت گرفته و توسعه ارتباطات روستایی تضمین کننده عدالت ارتباطی، عدالت آموزشی و زمینه ساز بازگشت مردم به روستاها خواهد بود.

وی از اجرای مصوبات دور سفر اول ریاست جمهوری به استان خبر داد و افزود: اتصال 30 روستای بالای 20 خانوار به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت که 107 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که در شهرستان های آبدانان 3 سایت، ایلام 3 سایت، ایوان یک سایت، چرداول 3 سایت جدید و ارتقا یک سایت و دره شهر 3 سایت همچنین دهلران 4 سایت و ارتقا 2 سایت، سیروان یک سایت و ملکشاهی یک سایت با اعتبار بیش 61 میلیارد تومان هزینه شده است.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام از اجرای 100 درصد فیبر نوری در روستاهای استان خبر داد و گفت: طرح فیبر نوری به طول 175 کیلومتر بطور کامل در سطح روستاهای استان با اعتبار بیش از 17 میلیارد تومان انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 175 کیلومتر شبکه فیبر نوری روستایی در ایلام

اجرای 175 کیلومتر شبکه فیبر نوری روستایی در ایلام