مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 11:552023-01-23سياسي

جزییات ثبت نام اعتکاف در سیستان و بلوچستان اعلام شد /ثبت نام اینترنتی از چهارشنبه


مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان وبلوچستان جزییات ثبت نام شرکت در مراسم معنوی اعتکاف در این استان را اعلام کرد و گفت: ثبت نام اینترنتی این مراسم معنوی از روز چهارشنبه پنجم بهمن ماه جاری آغاز می شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان وبلوچستان جزییات ثبت نام شرکت در مراسم معنوی اعتکاف در این استان را اعلام کرد و گفت: ثبت نام اینترنتی این مراسم معنوی از روز چهارشنبه پنجم بهمن ماه جاری آغاز می شود.

حجت الإسلام والمسلمین منصور باقربیک تبریزی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مراسم اعتکاف امسال در سیستان و بلوچستان در چند بخش اجرا می شود، افزود: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، امسال در استان اعتکاف آقایان و بانوان، اعتکاف دانشجویی و اعتکاف دانش آموزی جدا از هم با برنامه های مختلف و ویژه فرهنگی در دستور کار قرار گرفته است.

وی بیان کرد: در کل استان 70 مسجد پذیرای معتکفین خواهد بود که از این تعداد، 20 مسجد در زاهدان آماده پذیرایی برای معتکفین و معتکفان شده است.

به گفته این مقام مسئول، مسجد الزهرا(س) واقع در بلوار آزادگان، مسجد حضرت زینب(س) واقع در خیابان دانشگاه13و مسجد کوثر واقع در زیباشهر برای مراسم اعتکاف خواهران در نظر گرفته شده و مسجد جامع واقع در خیابان آزادی، حضرت علی ابن ابیطالب(ع) در خیابان امیرالمومن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات ثبت نام اعتکاف در سیستان و بلوچستان اعلام شد /ثبت نام اینترنتی از چهارشنبه

جزییات ثبت نام اعتکاف در سیستان و بلوچستان اعلام شد /ثبت نام اینترنتی از چهارشنبه