مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 11:552023-01-23اقتصادي

مصوبه شورای تأمین برای قطع مازوت سوزی جدی است / پیگیری قضایی در صورت عدم تمکین


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با اعلام توقف استفاده از مازوت در دو واحد از نیروگاه شهید منتظری و کاهش معادل 2 و نیم میلیون لیتر مصرف مازوت در این نیروگاه، - ایسنا/اصفهان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با اعلام توقف استفاده از مازوت در دو واحد از نیروگاه شهید منتظری و کاهش معادل 2 و نیم میلیون لیتر مصرف مازوت در این نیروگاه، از پیگیری قضایی در صورت عدم تمکین به مصوبه شورای تأمین استان خبر داد.

مهران زینلیان در خصوص ابلاغ اخیر کمیته اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان مبنی بر قطع مازوت سوزی در نیروگاه شهید منتظری، اظهار کرد: از ماه ها قبل و بر اساس تجربه ای که از سال گذشته در خصوص مازوت سوزی در استان داشتیم، مدیریت استان تلاش های بسیاری را انجام داد تا شاهد تکرار این تجربه و استفاده از سوخت مازوت در استان نباشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان افزود: هرچند عدم مازوت سوزی در شورای تأمین استان مصوب شده بود، اما با ابلاغ شورای عالی امنیت ملی و به رغم مخالفت شدید استان، مازوت سوزی در اصفهان آغاز شد.

به گفته وی، در چند روز گذشته به دلیل استفاده از این نوع سوخت در نیروگاه و البته سایر منابع آلاینده هوا که به هیچ عنوان قابل چشم پوشی نیست، شاهد روزهای بی سابقه ای بودیم و شاخص آلودگی هوا در اصفها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه شورای تأمین برای قطع مازوت سوزی جدی است / پیگیری قضایی در صورت عدم تمکین

مصوبه شورای تأمین برای قطع مازوت سوزی جدی است / پیگیری قضایی در صورت عدم تمکین