مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 12:002023-01-23ورزشي

برد شهداب یزد در خانه/سنگ تمام هواداران یزدی برای نماینده مریوان


در جریان برگزاری هفته بیستم لیگ برتر والیبال ایران تیم شهداب یزد با نتیجه سه بر صفر بر راهیاب ملل مریوان غلبه کرد و بعد از این پیروزی، والیبال دوستان یزدی به تشویق تیم میهمان پرداختند.

- ایسنا/یزد در جریان برگزاری هفته بیستم لیگ برتر والیبال ایران تیم شهداب یزد با نتیجه سه بر صفر بر راهیاب ملل مریوان غلبه کرد و بعد از این پیروزی، والیبال دوستان یزدی به تشویق تیم میهمان پرداختند.

هفته بیستم لیگ برتر والیبال مردان، عصر روز گذشته یکشنبه دوم بهمن با هفت دیدار در شهرهای گنبد، ارومیه، اصفهان، آمل، رفسنجان، یزد و تهران پیگیری شد که در یزد از ساعت 16 تیم والیبال شهداب در سالن اختصاصی خود از راه یاب ملل مریوان پذیرای کرد.

شاگردان محمد رضا تندروان که برای کسب سه امتیاز این دیدار کار سختی نداشتند در ست اول با نتیجه 25_18 در مقابل میهمان خود به پیروزی رسیدند، اما در ست دوم و بر خلاف ست اول در یک بازی حساس و پوئن های نزدیک به هم در نهایت با نتیجه 25_23 این ست را به سود خود به پایان برندند تا مقدمه پیروزی سه بر صفر شهداب یزد فراهم شود.

آبی پوشان شهداب یزد در ست سوم در مقابل دیدگان تماشاچیان خود با نتیجه 25_20 در مقابل شاگردان آرش صادقیانی در تیم راه یاب ملل مریوان به پیروزی رسیدند تا احتساب این نتیجه شهداب یزد که عنوان قهرمانی فصل گذشته لیگ بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برد شهداب یزد در خانه/سنگ تمام هواداران یزدی برای نماینده مریوان

برد شهداب یزد در خانه/سنگ تمام هواداران یزدی برای نماینده مریوان