مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 12:002023-01-23بين الملل

حمایت رهبران آمریکای لاتین از کارزار آزادی «جولیان آسانژ»


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رهبران ارشد کشور های مهم آمریکای لاتین با ابراز حمایت از کارزار «آسانژ را آزاد کنید»، از «جو بایدن»، - حمایت رهبران آمریکای لاتین از کارزار آزادی جولیان آسانژ حمایت چند تن از رهبران کشور های مهم آمریکای لاتین، کارزار راه افتاده در حمایت از آزادی جولیان آسانژ ، موسس وبسایت ویکی لیکس را تقویت کرده است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رهبران ارشد کشور های مهم آمریکای لاتین با ابراز حمایت از کارزار آسانژ را آزاد کنید ، از جو بایدن ، رییس جمهور آمریکا خواسته اند با کنار گذاشتن اتهامات مطرح شده علیه موسس وبسایت افشاگر ویکی لیکس، آزادی او از زندان انگلیس را رقم بزند.

به نوشته خبرگزاری پرس اسوسیشن ، آسانژ هم اکنون در زندان بلمارش شهر لندن محبوس بوده و به نزاع حقوقی برای جلوگیری از استردادش از انگلیس به آمریکا ادامه می دهد.

کریستین هرافنسون ، سردبیر ویکی لیکس به همراه جوزف فارل ، سفیر ویکی لیکس، در هفته های اخیر در چند کشور حوزه آمریکای لاتین شامل مکزیک، بولیوی، برزیل و آرژانتین نشست هایی را با رهبران و سیاستمداران ارشد این کشور ها برگزار کردند.

به نوشته پرس اسوسیشن، آندرس مانوئل لوپز اوبرادور ، رییس جمهور مکزیک در نشستی که اخیرا با جو بایدن ، همتای آمریکایی اش داشت موضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت رهبران آمریکای لاتین از کارزار آزادی «جولیان آسانژ»

حمایت رهبران آمریکای لاتین از کارزار آزادی «جولیان آسانژ»