مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 12:052023-01-23سياسي

44 فقره قتل در آذربایجان غربی منجر به سازش شد


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: در 10 ماهه سال جاری 44 فقره قتل در استان منجر به سازش شد و همواره دستگاه قضایی در اینگونه موارد پیشقدم بوده است.

- ناصر عتباتی سوم بهمن ماه در مراسم بزرگداشت شهدای دستگاه قضایی در خوی گفت: در حوزه حمایت از تولید و خانواده های زندانیان و حمایت از تیم کاری دولت خدمت رسانی بیشتر به مردم، تمام همت خود را بکار بستیم.

وی با بیان اینکه خدمت بی منت و خالصانه به مردم از شاخصه های اصلی شهدای هستند، تصریح کرد : امروز کسانی که زندگی خودشان را برای حل مشکلات مردم و ایجاد رفاه در جامعه گذاشته اند یقینا همردیف شهدا هستند وشهید زندگی می کنند.

رییس کل دادگساری استان اظهار کرد : تنها راه خنثی کردن توطئه های دشمنان خدمت به مردم و ایجاد رضایت مندی در مردم و جامعه است.

عتباتی تصریح کرد : هر وقت از ارزش ها و فرهنگ شهدا غافل شدیم دچار مشکل شدیم و به همین خاطر باید یاد و خاطره شهدا زنده نگه داشته شود.

وی ادامه داد : امروز وظیفه داریم در مسیر شهدا حرکت کنیم و بعنوان سربازان ولایت در مجموعه های خودمان تلاش کنیم رضایت مندی مردم را فراهم کنیم.

عتباتی تصریح کرد: دستگاه قضایی کار جهادی تلاش شبانه روزی در خصوص احقاق حق و تظلم خواهی افراد در سر لوحه خود قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

44 فقره قتل در آذربایجان غربی منجر به سازش شد

44 فقره قتل در آذربایجان غربی منجر به سازش شد