مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 12:152023-01-23سياسي

موضع برجامی علیرضا اکبری چه بود؟/ او درباره ظریف چه گفت؟


قضاوت کارشناسی این بنده این است که، آن چه نصیب ما شده است، چیز اندکی نبوده و ضرورت دوام ما بوده است، اما، هزینه های پرداختی ما، مافوق تصور است.

- قضاوت کارشناسی این بنده این است که، آن چه نصیب ما شده است، چیز اندکی نبوده و ضرورت دوام ما بوده است، اما، هزینه های پرداختی ما، مافوق تصور است.

و در مقابل، دریافتی طرف غربی، به مراتب بالاتر از صورتحساب پرداختی ایشان بوده.

این البته طبیعت قدرت برتر است.

انتخاب نوشت: درحالیکه کیهان، روزنامه حامی دولت، امروز مدعی شده است که علیرضا اکبری از حامیان برجام و FATF بوده است، اما نگاهی کوتاه به نوشته های او، خلاف این موضوع را نشان می دهد.

  در ادامه نگاهی می اندازیم به برخی مطالب منتشر شده در صفحه ی فیس بوک علیرضا اکبری:   یک سوْال مطرح است؛ چه کسی یا کسانی، این دیدگاه را به رییس جمهور دادند که، حتی اب خوردن مردم هم در گرو برجام است؟   مؤکدا عرض کردم و به دوستان صاحب اختیار هم تاکید داشتم، ضرورت کنترل توقعات ایجاد شده برای أفکار عمومی بود.

مشخصا به منحنی j اشاره داشتم، و اینکه، شما میدانید از توافق احتمالی هسته ای، چیزی بیش از خلع توانمندی ما، و پایش فراپررتکلی برای چند دهه، و از سوی دیگر، گریز انگشتان ما از زیر فشار امنیتی-سیاسی قدرتها، انهم بتدریج، و در طول مدت یک دهه، نصیب ما نخواهد شد، و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضع برجامی علیرضا اکبری چه بود؟/ او درباره ظریف چه گفت؟

موضع برجامی علیرضا اکبری چه بود؟/ او درباره ظریف چه گفت؟