مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 12:152023-01-23اجتماعي

پیشنهاد آموزش و پرورش به دولت برای تعلیق ملاک شاخص های کیفیت هوا در تعطیلی مدارس 


وزیر آموزش و پرورش به تعطیلی های مدارس در هفته های گذشته اشاره کرد و گفت: اگر شاخص های جهانی کیفیت هوا را ببینید، در کشورهای دیگر شاخص کمتر از 300 باشد تعطیل نمی کنند، - وزیر آموزش و پرورش به تعطیلی های مدارس در هفته های گذشته اشاره کرد و گفت: اگر شاخص های جهانی کیفیت هوا را ببینید، در کشورهای دیگر شاخص کمتر از 300 باشد تعطیل نمی کنند، اما شاخص برای تعطیلی مدارس را برای ما روی 150 بستند و تعطیلی ها طوری بود که شبیه دوره کرونا شدیم؛ درحالی که شاخص های آلایندگی ما زیر 200 هستند.

قرار است در جلسه آتی هیئت دولت پیشنهاد دهیم این شاخص های مرتبط با کیفیت را به تعلیق در بیاورند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یوسف نوری در همایش بانوی فرزانه (گرامیداشت روز زن و مادر) که در کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد با بیان اینکه مفاخر بسیاری در کشور داریم و باید داشته های تمدنی خود را به نسل آینده منتقل کنیم گفت: در چندماه اخیر اتفافاتی افتاد و محور را زن قرار دادند.

وی افزود: در گذشته دور یکی از مولفه های قدرت را جمعیت و پسرآوری می دانستند، بعدها صنعت آمد و هرکشوری صنعتی تر بود، قدرتش بیشتر بود.

کمی بعدتر سلاح های زمینی آمدند و هرکه سلاح بیشتری داست قوی تر بود؛ بعد از آن سلاح های هسته ای، فناوری های نوین و سپس فناوری اطلاعات و ارتباطات وارد عرصه شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد آموزش و پرورش به دولت برای تعلیق ملاک شاخص های کیفیت هوا در تعطیلی مدارس 

پیشنهاد آموزش و پرورش به دولت برای تعلیق ملاک شاخص های کیفیت هوا در تعطیلی مدارس