مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 12:152023-01-23ورزشي

انتقاد کمیته پارالمپیک از بودجه 1402؛ برای تکرار سومی در پاراآسیایی کافی نیست


سرپرست دبیری کمیته ملی پارالمپیک گفت: اگر مجلس در بودجه سال آینده کمیته ملی پارالمپیک اعتبار ویژه ای در نظر نگیرد، برای آماده سازی ورزشکاران اعزامی به بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین با مشکلات زیادی مواجه خواهیم بود.

- انتقاد کمیته پارالمپیک از بودجه 1402؛ برای تکرار سومی در پاراآسیایی کافی نیست سرپرست دبیری کمیته ملی پارالمپیک گفت: اگر مجلس در بودجه سال آینده کمیته ملی پارالمپیک اعتبار ویژه ای در نظر نگیرد، برای آماده سازی ورزشکاران اعزامی به بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین با مشکلات زیادی مواجه خواهیم بود.

محمد تابع در گفت وگو با ایسنا، با انتقاد نسبت به بودجه کمیته ملی پارالمپیک در سال آینده، اظهار کرد: بودجه سال آینده این کمیته نسبت به سال جاری افزایش چشمگیری نداشته و با بودجه تخصیص یافته تنها می توانیم برخی از امور جاری کمیته را انجام دهیم.

وی گفت: سال آینده بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین را پیش رو داریم و باید در مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک پاریس نیز شرکت کنیم که قطعا آماده سازی ورزشکاران برای شرکت در این دو رویداد هزینه زیادی می طلبد، علاوه بر برگزاری اردوها نیاز است یکسری از تجهیزات در رشته های دوومیدانی، تیراندازی، بسکتبال باویلچر و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد کمیته پارالمپیک از بودجه 1402؛ برای تکرار سومی در پاراآسیایی کافی نیست

انتقاد کمیته پارالمپیک از بودجه 1402؛ برای تکرار سومی در پاراآسیایی کافی نیست