مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 12:252023-01-23حوادث

30 هزار قلم داروی قاچاق در اردبیل کشف شد


فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: در بازرسی از یک خودرو در اردبیل 30 هزار و 679 عدد انواع دارو و قرص قاچاق و غیرمجاز کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ جواد تقوی ظهر دوشنبه در جریان کشف و ضبط داروهای قاچاق در اردبیل اظهار کرد: در جریان این اکتشاف دو قاچاقچی غیربومی کشف و کالاهای قاچاق توقیف شد.

وی با اشاره به اینکه قاچاق و ورود غیرقانونی اقلام اساسی به ویژه دارو خط قرمز ما در بدنه پلیس است، خاطرنشان کرد: با هرگونه تحرک اخلالگرانه در روند اقتصادی استان مبارزه می کنیم و اجازه تعدی در این حوزه را به هیچ قشر و گروهی نخواهیم داد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با بیان اینکه 3 هزار و 679 عدد انواع دارو و قرص قاچاق از این سوداگران کشف شد، تصریح کرد: برآورد ریالی این میزان دارو بیش از 30 میلیارد ریال بود که با بازداشت دو قاچاقچی غیربومی این اقدام در اردبیل ناکام ماند.

تقوی افزود: خودرو سواری پراید حامل داروهای قاچاق و غیرمجاز به ارزش 30 میلیارد ریال در عملیات مأموران یگان امداد شهرستان نیر توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سلب تحرک از قاچاقچیان و ناامن کنندگان اقتصاد کشور را یادآور شد و بیان کرد: مأموران یگان امداد شهرستان نیر هنگام گشت زنی انتظامی در میدان شهریار این شهر به یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 هزار قلم داروی قاچاق در اردبیل کشف شد

30 هزار قلم داروی قاچاق در اردبیل کشف شد