مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 12:352023-01-23سياسي

راه اندازی اولین خانه محیط زیست نظرآباد


خانه های محیط زیست مجموعه هایی با نشاط برای حضور مردم، دولتی ها و تمام افرادی است که دغدغه محیط زیست دارند.

- ایسنا/البرز سرپرست محیط زیست نظرآباد گفت: خانه های محیط زیست مجموعه هایی با نشاط برای حضور مردم، دولتی ها و تمام افرادی است که دغدغه محیط زیست دارند.

محمد محمودی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به راه اندازی اولین خانه محیط زیست شهرستان نظرآباد اظهار کرد: این خانه ها بستر اصلی برای مطالبه گری، گفت و گو و حل مشکلات محیط زیست هر منطقه است و این فرصت را برای مردم فراهم می کنند تا دغدغه های محیط زیستی خود را مطرح کنند.

وی با بیان اینکه با برنامه ریزی صورت گرفته به زودی دو خانه دیگر هم فعال خواهد شد، توضیح داد: خانه های محیط زیست مجموعه هایی با نشاط برای حضور مردم، دولتی ها و تمام افرادی است که دغدغه محیط زیست دارند.

وی توضیح داد: در این خانه ها شاهد برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی مختلف با محوریت موضوعات محیط زیستی هستیم تا از این طریق بتوانیم سواد محیط زیستی ساکنان این شهرستان را ارتقا دهیم و آنها را یک گام به آشتی با موهبت های خدادادی نزدیکتر کنیم.

وی با بیان اینکه برای ارتقای فرهنگ محیط زیستی در کشور نیاز به اقدامات ریشه ای است، گفت: بدون شک اقدامات فرهنگی زمانبر است ولی نتایج آن بسیار اثرگذار خواهد بود و ما به آینده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی اولین خانه محیط زیست نظرآباد

راه اندازی اولین خانه محیط زیست نظرآباد