مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 12:502023-01-23سياسي

سپاه قمربنی هاشم (ع) در بخش محرومیت زدایی خدمات چشمگیری داشته است


شهرکرد_ استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: سپاه اقدامات ارزشمندی در حوزه سازندگی انجام داده و گام های بلندی در راستای خدمات رسانی و محرومیت زدایی برداشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، غلامعلی حیدری به همراه جمعی از مدیران ارشد استان در دیدار با فرمانده و مسئولین سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، اقدام پارلمان اروپا در زمینه قرار دادن سپاه در فهرست ادعایی گروه های تروریستی را محکوم کرد.

وی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پرچم دار مقابله با داعش است و حقیقتاً حق زیادی گردن دنیا و مردم جهان دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: اقدام پارلمان اروپا نشان از عجز و شکست دشمنان در مقابل عظمت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دارد.

حیدری بیان داشت: دشمن دنبال آن بود که از موفقیت های مهم بعد از انقلاب اسلامی کشور و مردم عزیزمان و نیروهای قهرمان مسلح جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انتقام بگیرد و این اقدام نابخردانه و نسجیده و این تصمیم را پارلمان اروپا گرفت تا بلکه تفرقه بیندازد و روحیه این شجاعات و عزیزان را تضعیف کند؛ ولی زهی خیال و فکر باطل.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به خدمات سپاه و بسیج در عرصه های محرومیت زدایی استان، اظهار کرد: سپاه اقدامات ارزشمندی در حوزه سازندگی انجام داده و گام های بلندی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه قمربنی هاشم (ع) در بخش محرومیت زدایی خدمات چشمگیری داشته است

سپاه قمربنی هاشم (ع) در بخش محرومیت زدایی خدمات چشمگیری داشته است