مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 12:552023-01-23فرهنگي

برگزاری کارگاه «بر فراز رنگ ها» در حوزه هنری قزوین


مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان قزوین گفت: کارگاه «بر فراز رنگ ها» با محوریت توانمندسازی، آموزش و تولید اثر در حوزه تصویرگری دیجیتال برای هنردوستان قزوینی برگزار می شود.

- ایسنا/قزوین مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان قزوین گفت: کارگاه بر فراز رنگ ها با محوریت توانمندسازی، آموزش و تولید اثر در حوزه تصویرگری دیجیتال برای هنردوستان قزوینی برگزار می شود.

محمد رازقی در این خصوص اظهار کرد: یک کارگاه با عنوان بر فراز رنگ ها با محوریت توانمندسازی، آموزش و تولید اثر در حوزه تصویرگری دیجیتال برای هنردوستان قزوینی در دست اجراست.

وی گفت: علاقه مندانی که دارای توانایی طراحی و نقاشی پایه به صورت دستی یا دیجیتال هستند؛ می توانند در این دوره ثبت نام و به صورت پروژه محور، زیر نظر مدرسین مطرح کشوری آموزش دیده و اثر هنری تازه ای خلق کنند.

بنابر اعلام روابط عمومی حوزه هنری استان قزوین، وی افزود: هر هنرجو که در این دوره کارگاهی حضور دارد، می تواند چهار اثر با نظارت و راهنمایی مدرسین کارگاه تولید کند.

در نهایت حوزه هنری این آثار را از هنرمندان خریداری خواهد کرد.

رازقی خاطرنشان کرد: این طرح علاوه بر ارتقای سطح علاقه مندان موجب افزایش توان و ظرفیت تصویرسازی دیجیتال در قزوین خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کارگاه «بر فراز رنگ ها» در حوزه هنری قزوین

برگزاری کارگاه «بر فراز رنگ ها» در حوزه هنری قزوین