مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 13:002023-01-23بين الملل

آینده عملیات نظامی ترکیه در سوریه در میان ازسرگیری گشت زنی آمریکا و قسد


تحلیلگران معتقدند، از سر گیری گشت زنی های مشترک آمریکا و نیروهای سوریه دموکراتیک در شمال سوریه به عملیات نظامی ترکیه در سوریه پایان نمی دهد.

- تحلیلگران معتقدند، از سر گیری گشت زنی های مشترک آمریکا و نیروهای سوریه دموکراتیک در شمال سوریه به عملیات نظامی ترکیه در سوریه پایان نمی دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت عربی21، نیروهای آمریکایی مستقر در شمال شرق سوریه گشت زنی های مشترک با نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) را از سر گرفتند که به دلیل عملیات پنجه شمشیر ترکیه علیه مواضع یگان های مدافع خلق کرد و حزب کارگران کردستان پ.

ک.

ک در نوار مرزی کاهش یافته بود.

وزارت دفاع آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد، به منظور ممانعت از سازمان دهی مجدد داعش، گشت زنی های مشترک با نیروهای سوریه دموکراتیک را به طور کامل در شمال سوریه از سر گرفته است.

تحلیلگران نظامی بازگشت گشت زنی مشترک بین نیروهای آمریکایی در ائتلاف بین المللی و قسد را به بازگشت آرامش در شمال شرق سوریه مرتبط می دانند، اگرچه تهدیدات ترکیه برای آغاز عملیات زمینی همچنان وجود دارد.

فایز الاسمر، تحلیلگر نظامی می گوید، بازگشت گشت ها به وضعیت قبلی پس از تهدید به توقف هماهنگی عملیاتی با ائتلاف بین المللی و نارضایتی نیروهای سوریه دموکراتیک از موضع ضعیف آمریکا و واکنش های آن به عملیات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آینده عملیات نظامی ترکیه در سوریه در میان ازسرگیری گشت زنی آمریکا و قسد

آینده عملیات نظامی ترکیه در سوریه در میان ازسرگیری گشت زنی آمریکا و قسد