مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 13:202023-01-23سياسي

دستگاه های اجرایی حق گرفتن مدارک هویتی از مردم یا ارجاع به ثبت احوال را ندارند


بیش از 190 دستگاه اجرایی به سیستم ما متصل هستند و خدمات می گیرند و همزمان مردم را برای تاییدیه کارت ملی یا شناسنامه به ما ارجاع می دهند و یا تصاویر مدارک هویتی را از مردم می خواهند که خلاف مصوبه هیئت وزیران است و هیچ دستگاه .

- ایسنا/کرمان مدیرکل ثبت احوال استان کرمان گفت: بیش از 190 دستگاه اجرایی به سیستم ما متصل هستند و خدمات می گیرند و همزمان مردم را برای تاییدیه کارت ملی یا شناسنامه به ما ارجاع می دهند و یا تصاویر مدارک هویتی را از مردم می خواهند که خلاف مصوبه هیئت وزیران است و هیچ دستگاه اجرایی حق گرفتن این مدارک را ندارد.

محمد قاسمی ظهر امروز سوم بهمن ماه در نشست خبری با بیان اینکه 105 واحد اجرایی در استان کرمان در زمینه ثبت احوال به مردم خدمت رسانی می کنند، افزود: ماهیانه به طور میانگین 4000 ولادت و 1400 واقعه فوت در استان ثبت می شود.

وی اظهار کرد: از ابتدای امسال تا پایان دی ماه 38 هزار و 20 واقعه ولادت و 12 هزار و 437 فوت در استان کرمان ثبت شده و تعداد ولادت نسبت به سال قبل تغییر آنچنانی نداشته و آمار فوت 21 درصد کاهش داشته است.

قاسمی تصریح کرد: تا پایان دی ماه امسال جمعیت استان کرمان براساس اسناد هویتی، سه میلیون و 369 هزار و 590 نفر برآورد شده و در دی، نسبت به ماه قبل 2378 نفر به جمعیت استان اضافه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی حق گرفتن مدارک هویتی از مردم یا ارجاع به ثبت احوال را ندارند

دستگاه های اجرایی حق گرفتن مدارک هویتی از مردم یا ارجاع به ثبت احوال را ندارند