مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 13:352023-01-23اجتماعي

محور گردشگری زمستانی کرمانشاه شکل می گیرد


مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه از برنامه ریزی برای تبدیل قصرشیرین به عنوان یک محور گردشگری زمستانی در استان خبر داد.

- محمدرضا سهیلی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به ظرفیت های بسیار بالای قصرشیرین برای تبدیل شدن به مقصد گردشگری زمستانی، اظهار کرد: آب و هوای گرمسیری، نخلستان های سربه فلک کشیده، باغات مرکبات، آثار تاریخی ممتاز، تعدد مراکز اقامتی و یادمان های دفاع مقدس تنها بخشی از ظرفیت های گردشگری این شهرستان است.

وی تصریح کرد: باتوجه به اینکه در فصل سرد زمستان شهرستان قصرشیرین شرایط آب و هوایی معتدلی دارد، این شهرستان از اواسط این فصل تا اوایل خرداد یکی از بهترین مقاصد سفر برای گردشگران خواهد بود.

مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه با تاکید براینکه تبدیل شدن قصرشیرین به محور گردشگری زمستانی در دستور کار قرار گرفته، گفت: در این راستا اعتباراتی برای آماده سازی فضاهای عمومی این منطقه در نظر گرفته شده، البته در کنار این باید از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: به منظور جذب گردشگران به منطقه غرب استان دو برنامه راهبردی داریم، یکی جذب سرمایه گذاران و دیگری برنامه ریزی برای برگزاری جشنواره ها که هر دو می تواند به عنوان یک محرک اصلی عمل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور گردشگری زمستانی کرمانشاه شکل می گیرد

محور گردشگری زمستانی کرمانشاه شکل می گیرد