مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 13:452023-01-23سياسي

یکی از ابزارهای هنری برای معرفی انقلاب اسلامی در جهان رسانه است


مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی گفت: یکی از ابزارهای هنری برای معرفی انقلاب اسلامی ایران در جهان و تثبیت آن رسانه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر رضایی ظهر امروز دوشنبه در دیدار با مسئول و اعضای شورای سیاست گذاری سازمان بسیج رسانه استان با اشاره به توسعه و تنوع تشکل های بسیج در رده ها و اقشار مختلف گفت: تخصصی تر شدن بسیج در حوزه رسانه در کنار دیگر رده ها، نشان از بالندگی آن در حوزه های متعدد است و همکاران ما تلاش خواهند کرد از قابلیت های عظیم آن در حوزه های پیام استفاده کنند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی با اشاره به فرمایش امام راحل مبنی بر صادر کردن انقلاب افزود: اگر روی این موضوع تأمل کنیم می توان از این جمله هزاران جلد کتاب نوشت.

وی خاطر نشان شد: یکی از ابزارهای ابعاد هنری برای معرفی انقلاب در جهان و تثبیت آن قطعاً رسانه است؛ اما در این مسیر چندین مشکل از جمله اقتصاد رسانه وجود دارد که بسیج می تواند وارد این موضوع شود.

رضایی ادامه داد: بسیج بر اساس نظراتی که امامین انقلاب هم بر آن اذعان دارند، نباید تک بعدی باشد و بر کلیات انقلاب و انقلابی گری تاکید داشته باشد.

مدیر کل صدا و سیما عمده ترین مشکل رسانه های استان را ارتباط کم رنگ و ضعیف با همدیگر دانست و متذکر شد: اگر قرار شود که رسانه تحمل انتقاد نداشته با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی از ابزارهای هنری برای معرفی انقلاب اسلامی در جهان رسانه است

یکی از ابزارهای هنری برای معرفی انقلاب اسلامی در جهان رسانه است