مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 13:502023-01-23سياسي

پذیرش 157 مقاله هفتمین همایش ملی معماری، شهرسازی و گردشگری


رییس موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی کرمانشاه با اشاره به برگزاری هفتمین همایش ملی معماری، شهرسازی و گردشگری در روزهای ششم و هفتم اسفند در کرمانشاه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، خلیل جلیلی رییس موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی کرمانشاه امروز در نشستی خبری از  برگزاری هفتمین همایش ملی معماری، شهرسازی و گردشگری در روزهای ششم و هفتم اسفندماه در کرمانشاه خبر داد.

وی اظهار کرد: تاکنون 157 مقاله برای شرکت در این همایش پذیرفته شده و 60 مقاله نیز در دست داوری است که نهایتا از بین تمامی مقالات پذیرفته شده در این همایش از 15 مقاله برتر در سه پنل تخصصی، تجلیل می شود.

رییس موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی کرمانشاه افزود: علاقمندان و متقاضیان به شرکت در این همایش می توانند تا پایان بهمن ماه مقالات خود را از طریق آدرس  اینترنتیhttps://www.

jconf.

ir/ به دبیرخانه همایش ارسال کنند و مقالات ظرف 3 روز مورد داوری قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد: 30 دانشگاه و موسسه و پنج رسانه از برگزاری این همایش حمایت می کنند و پایگاه خبری کنفرانس تا به امروز 80 هزار بازدید داشته است.

جلیلی گفت: هدف از برگزاری این همایش  استفاده و ترویج پژوهش های کاربردی و ارائه راهکارهای نوین برای برون رفت از معضلات و مشکلات استان  است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش 157 مقاله هفتمین همایش ملی معماری، شهرسازی و گردشگری

پذیرش 157 مقاله هفتمین همایش ملی معماری، شهرسازی و گردشگری