مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 14:152023-01-23فرهنگي

برپایی نمایشگاه عکس «پهلوی به روایت تصویر» در مساجد زنجان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: در راستای معرفی چهره منفور رژیم پهلوی، 70 اسلاید از جراید زمان پهلوی با عنوان «پهلوی به روایت تصویر» در مساجد، - برپایی نمایشگاه عکس پهلوی به روایت تصویر در مساجد زنجان ایسنا/زنجان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: در راستای معرفی چهره منفور رژیم پهلوی، 70 اسلاید از جراید زمان پهلوی با عنوان پهلوی به روایت تصویر در مساجد، امامزادگان و بقاع متبرکه استان زنجان به نمایش درخواهد آمد.

امراله حسنی ظهر امروز (3 بهمن ماه) در کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان زنجان، اظهار کرد: برنامه های دهه فجر امسال با رویکرد مردمی و جهاد تبیین برگزار خواهد شد و مقرر شده است از ظرفیت دستگاه های فرهنگی برای برگزاری برنامه های منسجم و مردمی استفاده شود؛ چرا که معتقدیم این ایام فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب است.

وی تصریح کرد: در راستای معرفی چهره منفور رژیم پهلوی 70 اسلاید از جراید زمان پهلوی با عنوان پهلوی به روایت تصویر در مساجد، بقاع متبرکه و امامزادگان زنجان به نمایش درخواهد آمد.

در ادامه رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان زنجان به برپایی 10 برنامه جهاد تبیین در 10 مسجد شاخص زنجان اشاره کرد و افزود: از 12 بهمن تا 22 بهمن شب های قرآنی در مساجد زنجان برپا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه عکس «پهلوی به روایت تصویر» در مساجد زنجان

برپایی نمایشگاه عکس «پهلوی به روایت تصویر» در مساجد زنجان