مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 14:152023-01-23سياسي

پیش بینی ثبت نام 15 هزار معتکف در استان همدان


طبق پیش بینی ها، 15 هزار نفر در 110 مسجد استان همدان معتکف خواهند شد.

- مهدی صلواتیان در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: از تاریخ 10 بهمن ماه تا 12 بهمن ماه ثبت نام معتکفین در مساجد جامع کل استان همدان و روستاها انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه سه روز اعتکاف به نامهای عصر اول اعتکاف به نام شبی با علما، عصر دوم شهدا و عصر سوم وداع نامگذاری شده است افزود: در ظهر و عصر میلاد حضرت علی (ع) مراسم جشن همراه با اعتکاف برگزار خواهد شد.

رییس ستاد اعتکاف استان همدان یادآور شد: در مراسم اعتکاف سال جاری برنامه های فرهنگی و معنوی بیشتری نسبت به سال گذشته انجام خواهد و اهم برنامه ها شامل ختم قرآن، ذکر صلوات، برگزاری حلقه های معرفت که در مورد موضوعات افزایش جمعیت، حق و حقوق بانوان، پاسخ به شبهات، احکام و تصحیح نماز، فرقه های انحرافی و مهدویت، تاریخ اسلام، روشنفکری دستاوردهای انقلاب، روایتگری انقلاب در مساجد و سبک زندگی اسلامی و ایرانی با استفاده از علما انجام خواهد شد.

صلواتیان در پایان با بیان اینکه ملاقات با اعتکاف کنندگان ممنوع خواهد بود همچنین از آوردن موبایل، تبلت و وسایل سمعی بصیری جلوگیری به عمل خواهد آمد افزود: مبلغ ثبت نام معتکفین برای سال جاری برای هر نفر 250 هزار تومان خواهد بود و از خیرین در این امر خداپسندانه تقاضامندیم مانند همی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی ثبت نام 15 هزار معتکف در استان همدان

پیش بینی ثبت نام 15 هزار معتکف در استان همدان