مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 14:152023-01-23سياسي

مجلسی ها با اصلاح قانون معادن حامی حقوق مردم باشند/ سود معادن باید به همه برسد


امام جمعه ابرکوه با تأکید بر این که معادن حق همه مردم است ولی عده ای خاص از آن بهره برداری می کنند، گفت: در ادوار گذشته تاکنون مجلسیان و نمایندگان حق مردم خود را ضایع و برای مقوله معادن، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در جریان دیدار با مسئولین اداره محیط زیست این شهرستان اظهار کرد: محیط زیست سهم و حق ملی است و نباید دستخوش تعرض قرار گیرد.

ضمن اینکه هوای پاک نیز حق اولیه حیات انسانی است و در این خصوص سیاست گذاران باید مدافع حقوق مردم باشند.

وی افزود: وقتی منافع مافیای خودرو و شرکای آنان ایجاب می کند که مثل مورچه، هر کوچه و خیابان را از خودرو پُر کرده و سالیانه صدها هزار خودرو به محیط زیست سرازیر کنند، پس بهتر است متولیان، دغدغه تصنعی ترافیک و آلودگی هوا نداشته باشند.

رییس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه با بیان این که معادن حق همه مردم به ویژه فقرا، نیازمندان و حوزه های علمیه است، تصریح کرد: متأسفانه این سرمایه ملی عظیم توسط افراد ذی نفع با تخریب محیط زیست و آسیب رسانی به مصالح ملی بهره برداری می شود و دفاع ما از حق مردم بی سرانجام می ماند.

حسینی یادآور شد: وقتی کارخانه های آلاینده در مجاورت خانه ها، باغات و اماکن عمومی، با رانت و توصیه به نام گردش چرخ اقتصاد؛ اما به کام منافع داران و شرکا و حامیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلسی ها با اصلاح قانون معادن حامی حقوق مردم باشند/ سود معادن باید به همه برسد

مجلسی ها با اصلاح قانون معادن حامی حقوق مردم باشند/ سود معادن باید به همه برسد