مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 14:202023-01-23اجتماعي

لزوم توجه مناطق شهرداری به نقاط کور ترافیکی پایتخت در زمان بارش ها


رییس ستاد مدیریت بارش معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: باید ضمن ارائه گزارش به شهروندان به عنوان صاحبان اصلی شهر، نسبت به اعلام راهکارها و توصیه های لازم و ضروری ویژه ایام بارش و وضعیت ترافیکی زمان بارش ها اقدام کنیم.

- رییس ستاد مدیریت بارش معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: باید ضمن ارائه گزارش به شهروندان به عنوان صاحبان اصلی شهر، نسبت به اعلام راهکارها و توصیه های لازم و ضروری ویژه ایام بارش و وضعیت ترافیکی زمان بارش ها اقدام کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی گلشنی در نشست این ستاد، ارتباط و تعامل مستمر و مرتب معاونان حمل و نقل و ترافیک مناطق و مدیران سازمان ها و شرکت های این معاونت با مردم از طریق رسانه های جمعی را مورد تأکید قرار داد.

مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق این معاونت با تأکید بر اهمیت و نقش ارتباطات و روابط عمومی در این ستاد، افزود: معاونان حمل و نقل و ترافیک و سایر مجموعه های ذیربط باید با استفاده از ظرفیت های رسانه ای که در اختیار دارند؛ نسبت به اطلاع رسانی به موقع اخبار و پیام های ترافیکی اقدام نمایند.

لزوم توجه مناطق شهرداری به نقاط کور ترافیکی پایتخت در زمان بارش ها وی تأکید کرد: لازم است معاونان حمل و نقل ترافیک مناطق به سطح منطقه تحت مدیریت خود به ویژه نقاطی که گره های ترافیکی در آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه مناطق شهرداری به نقاط کور ترافیکی پایتخت در زمان بارش ها

لزوم توجه مناطق شهرداری به نقاط کور ترافیکی پایتخت در زمان بارش ها