مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 14:202023-01-23ورزشي

استقبال از قهرمان قویترین مردان ایران در یاسوج


با حضور مدیرکل، معاونین و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان، رییس و اعضای هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کهگیلویه و بویراحمد مراسم استقبال از صادق قرقانی ، - ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیرکل، معاونین و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان، رییس و اعضای هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کهگیلویه و بویراحمد مراسم استقبال از "صادق قرقانی"، قهرمان مسابقات قویترین مردان باشگاه های کشور در محل این اداره کل برگزار شد.

با حضور مدیرکل، معاونین و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان، رییس و اعضای هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کهگیلویه و بویراحمد مراسم استقبال از صادق قرقانی ، قهرمان مسابقات قویترین مردان باشگاه های کشور در محل این اداره کل برگزار شد.

عین الله دهقان، مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و در این مراسم، ضمن تبریک این موفقیت به صادق قرقانی و جامعه ورزشی استان، ورزشکاران را مایه مباهات و افتخار ورزش دانست و از برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولین کشوری و استانی طی دهه فجر امسال خبر داد.

همچنین قرقانی قهرمان قویترین مردان باشگاههای کشور از حضور برترین های ایران در این دوره از مسابقات خبر داد و گفت: این مسابقات به میزبانی تهران برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال از قهرمان قویترین مردان ایران در یاسوج

استقبال از قهرمان قویترین مردان ایران در یاسوج