مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 14:352023-01-23سياسي

تعبیر خواب به روش یونگ را می شناسید؟


فردی که برای نخستین بار اعتقاد داشت که دیدن رؤیا در خواب پنجره و مسیری است به ذهن خودآگاه، کارل یونگ روان شناس مشهور بود.

پرفسور یونگ برخلاف استاد خود زیگموند فروید (که اعتقاد داشت همه رؤیاهای ما ماهیتی جنسیتی دارند) معتقد بود که بسیاری از رؤیاهایی که در هنگام خوابیدن می بینیم معانی بسیار عمیق تری دارند.

به همین دلیل است خواب هایی که می بینیم را نباید دست کم بگیریم چراکه آن ها نشانه هایی هستند تا به ما پیغامی را انتقال دهند (پیغامی در مورد یک شکست در آینده، یک بیماری، اخطار درباره انجام دادن وی ندادن یک کاری و .

).

در تعبیر خواب یونگ هر خواب و رؤیایی تعبیر مخصوص به خود را داشته و بسته به نوع خواب تعابیر متفاوتی نیز از آن ها برداشت می شود.

در ادامه این مقاله باتجربه و دانش عمیق هستی کشاورز در نظریه و تعبیر خواب یونگ، به صورت علمی به سه تعبیر مهم: تعبیر خواب افتادن دندان می پردازیم.

با ما همراه باشید.

روش تعبیر خواب یونگ چیست و چرا اهمیت دارد؟ قبل از آنکه درباره تعبیر خواب یونگ صحبت کنیم در ابتدا کمی با مفهوم و هدف تعبیر خواب آشنا می شویم.

علم تعبیر خواب سرنخ های موجود در رؤیایی که می بینید را به یکدیگر متصل و سپس تلاش می کند تا از میان آن ها مفهوم و پیغامی را کشف کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعبیر خواب به روش یونگ را می شناسید؟

تعبیر خواب به روش یونگ را می شناسید؟