مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 14:402023-01-23دانش

حبیبی: با دانشجویانی که در جریان اتفاقات اخیر بازداشت شدند با رافت اسلامی برخورد شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عزیزاله حبیبی رییس سابق دانشگاه خوارزمی در مراسم تودیع و معارفه رییس دانشگاه خوارزمی که با حضور وزیر علوم برگزار شد، - رییس سابق دانشگاه خوارزمی گفت: درخواست بنده از وزیر علوم این است که غیر از افرادی که ارتباط سیستمی داشتند با دانشجویانی که در جریان اتفاقات اخیر بازداشت شدند با رافت اسلامی برخورد شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عزیزاله حبیبی رییس سابق دانشگاه خوارزمی در مراسم تودیع و معارفه رییس دانشگاه خوارزمی که با حضور وزیر علوم برگزار شد، گفت: یکی از شهدای این دانشگاه با فجیع ترین وضع توسط کومله به شهادت رسیده و امروز این گروه جنایت کار با سلطنت طلب و ربع پهلوی متحد شده اند و می خواهند کشور را نجات دهند.

وی با بیان اینکه درخواست بنده از وزیر علوم این است که غیر از افرادی که ارتباط سیستمی داشتند با دانشجویانی که در جریان اتفاقات اخیر بازداشت شدند با رافت اسلامی برخورد شود، افزود: تعدادی از اساتید هم در جریان اتفاقات اخیر حساسی شده اند و مسائلی را مطرح کرده اند که امیدواریم مسئله ای برای آن ها نیز پیش نیاید.

وی بیان کرد: امیدواریم در دوره جدید زمینه تضارب آرا و کرسی های آزاداندیشی که همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده و ما نسبت به آن بی توجه بوده ایم ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حبیبی: با دانشجویانی که در جریان اتفاقات اخیر بازداشت شدند با رافت اسلامی برخورد شود

حبیبی: با دانشجویانی که در جریان اتفاقات اخیر بازداشت شدند با رافت اسلامی برخورد شود