مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 14:452023-01-23سياسي

جمع آوری 68 میلیارد ریال زکات مستحبی در شهرستان انار


امام جمعه شهرستان انار با بیان اینکه در شهرستان انار زکات واجب نداریم، گفت: طی امسال تا کنون مردم این شهرستان 68 میلیارد ریال زکات مستحبی پرداخت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان انار، حجت الاسلام علیدادی سلیمانی امروز در شورای زکات شهرستان با حضور حجت الاسلام قاسمی زاده نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان اظهار کرد: در شهرستان انار زکات واجب نداریم و فقط زکات مستحبی است و امسال تاکنون بیش از 68 میلیارد ریال زکات جمع آوری شده که در زمینه های جهیزیه دختران نیازمند، ساخت آشپزخانه و سالن چندمنظوره، تهیه سبد کالا، تعمیر مسکن نیازمندان و دیگر کارهای خیر هزینه شده است.

رییس شورای زکات شهرستان انار افزود: شورای زکات روستاها را هم به زودی فعال می کنیم.

 جدیدی رییس کمیته امداد شهرستان انار نیز بیان کرد: از سوی شورای زکات یک کارگاه جوراب بافی راه اندازی شده که در راستای اشتغالزایی بوده است.

حجت الاسلام قاسمی زاده نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی نیز اظهار داشت: شهرستان انار از قابلیت های خوبی برخوردار است که مهمترین آن در حوزه خودیاری های مردم و کمک های مومنانه است.

وی اضافه کرد: در این شهرستان زکات واجب نداریم و بیشتر زکات مستحبی و محصول پسته است، الحمدالله کمک های خوبی جذب شده و شهرستان انار از شهرستان هایی ست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 68 میلیارد ریال زکات مستحبی در شهرستان انار

جمع آوری 68 میلیارد ریال زکات مستحبی در شهرستان انار