مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 14:452023-01-23اقتصادي

آخرین وضعیت حمل ونقل عمومی در قم


رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر قم آخرین وضعیت حمل و نقل عمومی در قم را تشریح کرد.

- سید محمدحسین دهناد امروز سه شنبه 3 دی ماه با تشریح وضعیت حمل ونقل شهر قم، به تبیین شاخص های آماری در 15 سال گذشته در شهر قم پرداخت و اظهار داشت: در این مدت بر اساس آمارگیری، میزان استفاده از خودروی شخصی در شهر بسیار زیاد شده است و از 60 هزار وسیله نقلیه در 15 سال قبل، در حال حاضر بیش از 200 هزار خودروی شخصی در سطح خیابان های شهر در حال تردد هستند.

وی با بیان اینکه عرضه و تقاضا در این زمینه مهم بوده که در سال های گذشته این تقاضا با افزایش جمعیت، رقمی فزاینده داشته است، افزود: تعداد خودروهای شخصی سه برابر شده، درصورتی که جمعیت شهر 30 درصد افزایش داشته است که متناسب با این جمعیت، زیرساخت ها و معابر توسعه نیافته است.

رییس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر قم ابراز کرد: روزانه 2 میلیون سفر میزان استفاده از خودروهای شخصی بر اساس آمار در قم است که منظور از سفر جابه جایی در سطح شهر از محل سکونت به محل های مختلف توسط شهروندان بوده که سفر درون شهری به شمار می رود.

وی با تأکید بر اینکه از این دو میلیون سفر در شهر، 46 درصد با خودروی شخصی انجام می شود اذعان کرد: این در حالی بوده که در 15 سال گذشته این رقم نزدیک به 18درصد بوده است و سهم دیگر شیوه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت حمل ونقل عمومی در قم

آخرین وضعیت حمل ونقل عمومی در قم