مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 14:452023-01-23اقتصادي

گذشت از 370 سکه مهریه در یزد/آزادی 138 محکوم مالی غیرعمد از ابتدای امسال


رییس اداره توسعه حل اختلاف استان یزد گفت: یک فقره پرونده مطالبه مهریه به میزان 370 عدد سکه کامل بهار آزادی به سازش رسید.

- ایسنا/یزد رییس اداره توسعه حل اختلاف استان یزد گفت: یک فقره پرونده مطالبه مهریه به میزان 370 عدد سکه کامل بهار آزادی به سازش رسید.

محمدرضا حداد در این رابطه افزود: در این پرونده مالی با موضوع مطالبه مهریه، محکوم به دلیل عجز از پرداخت دِین، قریب به دو سال در زندان به سر می برد.

وی افزود: با همت و پیگیری های چند ماهه اعضاء و کارکنان یکی از شعب شورای حل اختلاف مستقر در زندان با گذشت شاکی، مقدمات آزادی این محکوم از زندان فراهم شد.

این مقام قضایی تصریح کرد: تلاش ها و پیگیری هایی که شعب ویژه زندانیان در سراسر استان جهت آزادی زندانیان، نه تنها موجبات آزادی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری زندان ها را بدنبال خواهد داشت بلکه این امر خداپسندانه موجب کاهش آسیب های اجتماعی که متوجه خانواده زندانیان می شود را به دنبال خواهد داشت.

به گفته ی سید مسعود عظیمی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان، از ابتدای امسال تاکنون 31 مددجو محکوم پرداخت مهریه به همت ستاد دیه استان یزد و با مشارکت خیرین و نیکوکاران استان از زندانهای استان آزاد شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گذشت از 370 سکه مهریه در یزد/آزادی 138 محکوم مالی غیرعمد از ابتدای امسال

گذشت از 370 سکه مهریه در یزد/آزادی 138 محکوم مالی غیرعمد از ابتدای امسال