مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 14:502023-01-23سياسي

ایستادگی 43 ساله سپاه در مقابل کفر


فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: سپاه پاسداران 43 سال در مقابل تحریم دشمن در کنار مردم بصیر، آگاه و بسیجیان سلحشور و رزمندگان اسلام در مقابل کفر ایستادگی کرده است.

- اردبیل- فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: سپاه پاسداران 43 سال در مقابل تحریم دشمن در کنار مردم بصیر، آگاه و بسیجیان سلحشور و رزمندگان اسلام در مقابل کفر ایستادگی کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار غلامحسین محمدی اصل پیش از ظهر دوشنبه در دیدار جمعی از مسئولین و جانبازان استان اردبیل اظهار کرد: سپاه پاسداران 43 سال در مقابل تحریم دشمن در کنار مردم بصیر و آگاه و بسیجیان سلحشور و رزمندگان اسلام در مقابل کفر و ستیز ایستادگی کرده و مقابل آن اهداف شوم پلید دشمن سر خم نکرده و همیشه پیروز میدان بوده است.

وی ادامه داد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به درختی تنومند برای پاسداری از ارزش های اسلام و انقلاب، توسعه و آبادانی ایران و تأمین رفاه و آسایش ملت ایران تبدیل شده و در این راه بسیار خوب می درخشد و روز به روز بر موفقیت هایش اضافه می شود.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه استکبار و دنباله رو آنها 43 سال است که به دنبال جنگ با ایران هستند، گفت: دشمنان ما در دوران دفاع مقدس تا بن و دندان رژیم بعث عراق را هم از لحاظ نیروی انسانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستادگی 43 ساله سپاه در مقابل کفر

ایستادگی 43 ساله سپاه در مقابل کفر