مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 15:002023-01-23سياسي

اسلامی اعلام کرد: به تراز جهانی در زمینه تولید رادیو داروها دست یافته ایم


معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران اظهار کرد: با تلاش روزافزون و فراوانی که محققان و متخصصان جوان این سازمان داشته اند؛ توانسته ایم قابلیت های خود را در زمینه تولید رادیو داروهای گوناگون به صورت روزافزون ارتقا دهیم.

- معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران اظهار کرد: با تلاش روزافزون و فراوانی که محققان و متخصصان جوان این سازمان داشته اند؛ توانسته ایم قابلیت های خود را در زمینه تولید رادیو داروهای گوناگون به صورت روزافزون ارتقا دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد اسلامی با بیان این مطلب در جریان بازدید از خط تولید رادیو داروهای تشخیصی و درمانی شرکت پارس ایزوتوپ بیان کرد: علیرغم مزاحمت های دشمنان و تحریم های سنگین و همه جانبه ای که علیه کشورمان اعمال شده است؛ توانسته ایم به لطف الهی در مسیر پیشرفت قرار گیریم و تلاش متخصصان و همکاران ما در سازمان انرژی اتمی به ثمر نشسته است و اکنون به معنای واقعی کلمه و به شکل حقیقی در زمینه تولید رادیو دارو به تراز جهانی دست یافته ایم و امروز این پیشرفت یک واقعیت است.

رییس سازمان انرژی اتمی ایران تأکید کرد: نکته ای که در این مقطع برای ما حائز اهمیت بوده و هست؛ این است که بتوانیم در بخش داروهای تشخیصی و تولید محصولات، ضریب دقت را افزایش دهیم و همچنین در نظر داریم تا بر تعدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلامی اعلام کرد: به تراز جهانی در زمینه تولید رادیو داروها دست یافته ایم

اسلامی اعلام کرد: به تراز جهانی در زمینه تولید رادیو داروها دست یافته ایم