مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 15:052023-01-23سياسي

برگزاری رزمایش ملی جهادگران فاطمی توسط مداحان و هیأت های مذهبی مازندران


مسؤول سازمان بسیج مداحان و هیأت مذهبی سپاه کربلای مازندران از برگزاری رزمایش ملی جهادگران فاطمی مرحله دوم خاص قشر مداحان و هیئات مذهبی کشور با عنوان میاندران خدمت در مازندران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، بلال زاهدی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و همزمان با ایام ماه مبارک رجب و در آستانه ولادت باسعادت حضرت امیرالمومنین (علیه السلام) رزمایش ملی جهادگران فاطمی مرحله دوم خاص قشر مداحان و هیأت مذهبی کشور با عنوان میاندران خدمت برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این رزمایش از هفتم الی چهاردهم بهمن ماه به صورت جمعه تا جمعه در سراسر کشور برگزار می شود، افزود: ان شالله روز ششم بهمن همزمان با حماسه مردم آمل افتتاحیه این رزمایش در استان مازندران و به میزبانی سازمان بسیج مداحان و هیأت مذهبی استان مازندران از ساعت 9صبح در حسینیه عاشقان کربلا در شهر ساری برگزار می شود.

مسؤول سازمان بسیج مداحان و هیأت مذهبی سپاه کربلای مازندران گفت: رزمایش کمک مومنانه در راستای اجرای فرمان مقام معظم رهبری از ابتدای بروز و ظهور ویروس منحوس کرونا بوده که نهضت ملی کمک مومنانه با عناوین مختلف مواسات و احسان برگزار شده، هیأت مذهبی و مداحان هم همزمان و همگام با همه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رزمایش ملی جهادگران فاطمی توسط مداحان و هیأت های مذهبی مازندران

برگزاری رزمایش ملی جهادگران فاطمی توسط مداحان و هیأت های مذهبی مازندران