مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 15:252023-01-23بين الملل

ادعای یدیعوت درباره برج دیده بانی جدید حزب الله لبنان درنقاط مرزی


یک روزنامه صهیونیستی مدعی شد که حزب الله لبنان یک برج جدید دیده بانی در نقاط مرزی با اراضی اشغالی ایجاد کرده که از دیوار حائل مرتفع ارتش اسراییل، - مرتفع تر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، روزنامه یدیعوت آحارونوت امروز دوشنبه در گزارشی مدعی شد که حزب الله لبنان یک برج دیده بانی جدید در اطراف شهرک صهیونیست نشین شتولا ، در منطقه الجلیل غربی در طول نوار مرزی، ایجاد کرده است.

در گزارش یدیعوت آحارونوت ادعا شده است: دو ماه پیش ارتش اسراییل اقدام به ایجاد دیوار حائل در منطقه شتولا کرد و در مقابل حزب الله لبنان نیز اقدام به ساخت یک برج دیده بانی مرتفع در نوار مرزی اطراف آن کرد.

بنابراین گزارش، اقدامات ارتش رژیم صهیونیستی در راستای افزایش تدابیر امنیتی در مرزهای مشترک با لبنان از سال گذشته آغاز شده که بر مبنای آن باید دیواری به طول 140 کیلومتر در امتداد منطقه روش هانکارا و کوه الروس ساخته شود.

یدیعوت آحارونوت بدون اشاره به اینکه بر اساس موازین بین المللی رژیم صهیونیستی هم اکنون به عنوان یک قدرت اشغالگر در مرزهای لبنان حضور دارد، مدعی شده که اقدام حزب الله در راستای ایجاد برج دیده بانی در اطراف شهرک صهیونیست نشین شتولا در منطقه الجلیل غربی بر خلاف قطعنامه 1701 است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای یدیعوت درباره برج دیده بانی جدید حزب الله لبنان درنقاط مرزی

ادعای یدیعوت درباره برج دیده بانی جدید حزب الله لبنان درنقاط مرزی