مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 15:302023-01-23سياسي

برگزاری هفتمین همایش ملی معماری، شهرسازی و گردشگری در کرمانشاه


رییس موسسه آموزش عالی سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه از برگزاری هفتمین همایش ملی معماری، شهرسازی و گردشگری در کرمانشاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلیل جلیلی ظهر دوشنبه طی نشست خبری با اصحاب رسانه به منظور تشریح برنامه های هفتمین همایش ملی معماری، شهرسازی و گردشگری برگزار شد، اظهار کرد: این همایش در روزهای ششم و هفتم اسفندماه در خصوص سه محور معماری، شهرساز و گردشگری برگزار می شود.

وی افزود: برگزاری هفتمین همایش ملی معماری، شهرسازی و گردشگری با کمک و همکاری مؤسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی کرمانشاه و 30 دانشگاه و مؤسسه آموزش عالی کشور که رشته های مرتبط با سه محور اصلی همایش را دارند صورت می گیرد.

رییس مؤسسه آموزش عالی سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه تصریح کرد: پیگیری و مقدمات برگزاری همایش ملی معماری، شهرسازی و گردشگری از سال گذشته دنبال شده و در اردیبهشت ماه مجوز نهایی آن صادر شد.

جلیلی با تاکید بر اینکه از اوایل تابستان فراخوان شرکت در این همایش داده شد، خاطرنشان کرد: آخرین فرصت ارسال مقالات تا پایان بهمن ماه بوده و تاکنون نیز بیش از 157 مقاله به این همایش ارسال شده است.

وی ادامه داد: به منظور شرکت در همایش ملی معماری، شهرسازی و گردشگری علاقه مندان با ارسال آثار خود به آدرس www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری هفتمین همایش ملی معماری، شهرسازی و گردشگری در کرمانشاه

برگزاری هفتمین همایش ملی معماری، شهرسازی و گردشگری در کرمانشاه