مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 15:402023-01-23حوادث

اختلاف نظر فرزندان با پدر و مادر دلیل فرار از خانه


سرپرست مرکز مداخله در بحران بهزیستی با اشاره به اینکه گاهی شاهد تنش میان دختران و خانواده ها هستیم گفت: عمده کسانی که از خانه فرار کرده اند را همین افراد تشکیل می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر در خصوص نحوه پذیرش این دختران در این مراکز گفت: پذیرش در این مرکز به صورت خود معرف یا از طریق اورژانس اجتماعی، دستور قضات و یا نیروی انتظامی است.

به گفته وی در حال حاضر 9 نفر در مرکز خود پذیرش کردیم در حالی که یک روز ممکن است این تعداد خیلی بیشتر شود؛ مددجویان از یک روز تا 1 ماه ممکن است در این مرکز باشند اما حداقل مدت نگهداری فرد در این مرکز یک دوره 21 روزه است.

به گفته قدیری فردی در این مرکز حضور دارد که یکسال است مانده و بنا به شرایط ناچار شدیم او را یک سال اینجا نگه داریم تا شرایطش به گونه ای باشد که بتوانیم او را به مرکز دیگری ارجاع دهیم.

وی ادامه داد: یعنی عملاً مراکز مداخله در بحران که باید به صورت موقت دختران بی سرپناه را نگهداری و شرایطشان را بهبود ببخشند گاهی بنا به شرایط دختر ناچار هستند آنان را یک سال نگه داشته باشند.

اما به صورت کلی ترخیص دختران یا به خانواده های آنان و یا به مراکز دیگر بهزیستی صورت می گیرد.

بودجه بهزیستی جوابگوی نیازها نیست / به کمک خیران نیاز داریم وی در پاسخ به این سوال که مراکز مداخله در بحران چه اقداماتی را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاف نظر فرزندان با پدر و مادر دلیل فرار از خانه

اختلاف نظر فرزندان با پدر و مادر دلیل فرار از خانه