مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 16:002023-01-23سياسي

سپاه علیرغم اعمال تحریم ها همچنان پیشرفت خواهد کرد


فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: دشمن 43 سال است که سپاه پاسداران را تحریم کرده است با این کار آن ها ما روز به روز قوی تر شده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سردار غلامحسین محمدی اصل بعدازظهر امروز در دیدار جمعی از مسئولین و جانبازان استان اردبیل که در راستای حمایت از سپاه پاسداران برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در کنار مردم بصیر و آگاه و بسیجیان سلحشور و رزمندگان اسلام در مقابل کفر و ستیز ایستادگی کردیم و مقابل آن اهداف شوم پلید دشمن سر خم نکرده ایم و همیشه پیروز میدان هستیم.

وی افزود: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به درختی تنومند برای پاسداری از ارزش های اسلام و انقلاب، توسعه و آبادانی ایران و تامین رفاه و آسایش ملت ایران تبدیل شده و روز به روز بر موفقیت هایش اضافه می گردد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان اینکه استکبار و دنباله رو آنها 43 سال است که به دنبال جنگ با ایران هستند، گفت: دشمنان ما در دوران دفاع مقدس تا بن دندان رژیم بعث عراق را هم از لحاظ نیروی انسانی و تجهیزات جنگ تجهیز کردند و تمام جنگ عیاری را به ایران تحمیل کردند اما باز در مقابل اراده و بصیرت و ایمان راسخ رزمندگان اسلام شکست خوردند و از تاریخ امپراطوری تا انقلاب اسلامی تنها جنگی بود که در مقابل بلوک شرق و غرب ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه علیرغم اعمال تحریم ها همچنان پیشرفت خواهد کرد

سپاه علیرغم اعمال تحریم ها همچنان پیشرفت خواهد کرد