مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 16:052023-01-23اقتصادي

آغاز به کار واحد سیار کنترل کنار جاده ای


مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای شهر تهران از سهم 33 درصدی خودروهای دیزل در انتشار سالانه ذرات معلق در شهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شادی مالکی با بیان اینکه اطلاعات سیاهه انتشار سال 1396 شهرداری تهران نشان می دهد که خودروهای دیزل در انتشار سالانه ذرات معلق در شهر تهران سهم 33 درصدی داشته و تأثیر بسزایی در تشدید آلودگی هوا دارند، گفت: با عنایت به وضعیت بحرانی آلودگی هوا در فصول سرما و تأثیر آلایندگی خودروهای سنگین در تشدید آن و همچنین بالا بودن عمر میانگین خودروهای سنگین و به طبع عدم ناپایداری این خودروها در حفظ شرایط استانداردهای تعیین شده از لحاظ تولید آلایندگی ستاد معاینه فنی خودروهای تهران در برنامه ای مشترک با پلیس راهور تهران بزرگ نسبت به آغاز مجدد طرح کنترل کنار جاده ای خودروهای سنگین از روز پنج شنبه مورخ 29 دی ماه مصادف با روز هوای پاک اقدام کرده است.

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای شهر تهران خاطرنشان کرد: در این طرح خودروهای سنگین که در شهر تردد می کنند به صورت تصادفی متوقف و با استفاده از تجهیزات میزان آلایندگی آن اندازه گیری می شود.

در این بررسی، خودروهای آلاینده توسط پلیس راهور جریمه و با کنترل آنلاین معاینه فنی آنان، در صورت صحت معاینه فنی و مردودی در آزمون نسبت به ابطال آن از طریق سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار واحد سیار کنترل کنار جاده ای

آغاز به کار واحد سیار کنترل کنار جاده ای