مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 16:102023-01-23سياسي

وزیر کار: وعده های رییس جمهور در موضوع اشتغال محقق شده است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی صبح امروز دوشنبه 3 بهمن در همایش سراسری استانداران در وزارت کشور گفت: - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تقریبا 107 هزار مجوز اشتغال داده شده که نشان می دهد وعده های رییس جمهور در موضوع اشتغال محقق شده است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی صبح امروز دوشنبه 3 بهمن در همایش سراسری استانداران در وزارت کشور گفت: رییس جمهور در چند حوزه که مشکلات اساسی کشور بود، دستوراتی صادر کرد که یکی از سرفصل های آن موضوع اشتغال بود؛ عملکرد استان ها در این بخش نشان می دهد که بیش از پیش بینی ها در این زمینه تحقق اهداف داشته ایم.

وی با بیان اینکه سامانه رصد به سه روش پیامکی، تلفنی و نظارت میدانی کنترل و بررسی می شود، اظهار داشت: ما در همایش استانداران با رییس جمهور، عملکرد استانداران را پایش و بررسی کردیم که در اختیار استانداران قرار می دهیم.

مرتضوی با اشاره به آمار سازمان اداری و استخدامی، اظهار کرد: تقریبا 107 هزار مجوز اشتغال داده شده و برخی از آن ها به دلیل اینکه بیمه پرداخت نمی شود، در سامانه رصد ثبت نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کار: وعده های رییس جمهور در موضوع اشتغال محقق شده است

وزیر کار: وعده های رییس جمهور در موضوع اشتغال محقق شده است