مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 16:252023-01-23ورزشي

مراسم رونمایی از سردیس شهید سجاد عفتی برگزار شد


مراسم رونمایی از سردیس کشتی گیر شهید سجاد عفتی امروز دوشنبه با حضور رییس فدراسیون کشتی، خانواده شهید عفتی و برخی از ملی پوشان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مراسم رونمایی از سردیس کشتی گیر شهید سجاد عفتی صبح امروز دوشنبه با حضور رییس فدراسیون، خانواده شهید عفتی و برخی از ملی پوشان کشتی از جمله حسن یزدانی، کامران قاسم پور، امیرمحمد یزدانی، رحمان عموزاد، امیرحسین زارع، احسان امینی مربی تیم ملی آزاد، علی محمدی مدیر فنی تیم های ملی کشتی فرنگی و جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس برگزار شد.

علیرضا دبیر ضمن خیر مقدم خدمت حاضرین گرامی، بیان کرد: ولادت امام محمد باقر (ع) را خدمت همه ی حضار محترم تبریک عرض می کنم و خدا را شکر می کنم و خوشحالم همه ی مراسمات ما با ولادت های ائمه همزمان شده است و این لطف خداست.

وی افزود: ما با این شهدای کشتی پز می دهیم و افتخار می کنیم و باور دارم تا خود شهید نخواهد هیچکدام از این کار ها و اتفاقات نمی افتد و هر کاری که بخواهیم انجام دهیم تا آنها نخواهند انجام نمی شود چون دستشان در آن دنیا باز است.

دبیر با اشاره به اینکه از آقا سجاد ممنونم که اجازه داد کمی شناخته شود، گفت: خود شهدا نمی خواهند شناخته شوند اما ما با آنها پز می دهیم و خدا لطف کرد که فدراسیون می خواهد این علم را بر دارد و ان شاءالله این علم را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم رونمایی از سردیس شهید سجاد عفتی برگزار شد

مراسم رونمایی از سردیس شهید سجاد عفتی برگزار شد