مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 16:302023-01-23بين الملل

گزارش وزارت دادگستری آمریکا؛ سوئد جاذبه توریستی برای تروریست ها!


در تارنمای وزارت دادگستری آمریکا اسنادی وجود دارد که به وضوح کشور سوئد را پناهگاهی برای تروریست ها معرفی می کند! - در تارنمای وزارت دادگستری آمریکا اسنادی وجود دارد که به وضوح کشور سوئد را پناهگاهی برای تروریست ها معرفی می کند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در تارنمای وزارت دادگستری آمریکا اسنادی متعلق به سال 1975 وجود دارد که در آن آشکارا درباره پناه دادن سوئد به تروریست ها صحبت شده است! در این سند که در 6 صفحه تنظیم شده، آمده است: سوئد نمی تواند خود را از فعالیت تروریستی مصون بداند.

در واقع به نظر می رسد که این کشور تروریست های پناهنده را جذب می کند.

فعالیت های پلیس و قانونگذاران سوئد برای کنترل تروریست ها مورد بحث است.

تارنمای وزارت دادگستری آمریکا در بخش چکیده این گزارش می خوانیم: آغوش باز و آستانه تحمل جامعه سوئد و وجود تعداد زیادی از پناهندگان سیاسی در این کشور، استکهلم را به نقطه ای جذاب برای تروریست ها بدل می کند.

همکاری پلیس بین الملل که دستور دارد از فعالیت های تروریستی جلوگیری و آن را کنترل کند، افزایش یافته و پلیس برای شناسایی بمب از اشعه ایکس و تجهیزات پیشرفته استفاده می کند.

در قانون جدید مهاجرتی سوئد که تازه تصویب شده، ورود افراد وابسته به گروه های خاص (ارتش سرخ ژاپن یا سپتامبر سیاه) ممنوع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش وزارت دادگستری آمریکا؛ سوئد جاذبه توریستی برای تروریست ها!

گزارش وزارت دادگستری آمریکا؛ سوئد جاذبه توریستی برای تروریست ها!