مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 16:352023-01-23اقتصادي

نحوه خرید و قیمت ربع سکه در بورس اعلام شد


یک کارشناس بازار سرمایه درمورد در عرضه جدید گواهی سپرده ربع سکه طلا توسط بانک مرکزی در بورس کالا گفت: در این سری از عرضه های ربع سکه، یک تفاوت وجود دارد و آن سازوکار چند قیمتی است؛ - به عبارت ساده تر به هر سفارش خرید، متناسب با قیمت همان سفارش، ربع سکه تخصیص داده می شود و دیگر کل عرضه ها با یک قیمت ثبت نخواهد شد.

اکرم صالحی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به عرضه قبلی ربع سکه در بورس توسط بانک مرکزی اظهار کرد: عرضه جدید گواهی سپرده ربع سکه طلا توسط بانک مرکزی در بورس کالا در حالی صورت می گیرد که در عرضه های قبلی، جمعا 47 هزار قطعه ربع سکه به متقاضیان خرید تخصیص داده شده است.

وی درمورد عرضه دوباره سکه در بورس توسط بانک مرکزی گفت: عرضه پیش رو همانند عرضه قبلی در نماد گواهی سپرده ناپیوسته ربع سکه طلا سکه0312ن06 ، هر 100 گواهی سپرده کالایی معادل یک قطعه ربع سکه خواهد بود؛ بنابراین سفارشات قیمت معادل یکصدم قیمت ربع سکه به ریال است.

یعنی اگر شخصی متقاضی خرید چهار قطعه ربع سکه به قیمت هفت میلیون و پانصد هزار تومان باشد، باید یک سفارش 400 واحدی با قیمت 750000 به سامانه معاملات ارسال کند.

این کارشناس بازار سرمایه افزود: شیوه سفارش گیری در عرضه جدید، همانند عرضه قبلی مشابه روش ثبت سفارش است، یعنی در دوره سفارش گیری سفارش ها وارد شده برای هیچ یک از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه خرید و قیمت ربع سکه در بورس اعلام شد

نحوه خرید و قیمت ربع سکه در بورس اعلام شد