مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 16:552023-01-23سياسي

توجه به آموزش عالی باید بر مبنای نیازهای کشور باشد


رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه ها با بیان اینکه خدمات رسانی دانشگاه ها به کشور، انقلاب و نظام انقلاب اسلامی غیرقابل انکار است، - گفت: هرگاه در طول تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی، اتفاقی رقم خورده دانشگاه ها پیشگام بوده اند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام مصطفی رستمی در آیین معارفه دکتر علی حسن بیگی، رییس دانشگاه خوارزمی که ظهر امروز در محل این دانشگاه برگزار شد، گفت: رسالت و ماموریت دانشگاه ها در گام دوم انقلاب اسلامی در کانون توجه قرار گرفته است.

با توجه به این موضوع نکاتی را ارائه می دهم.

حجت الاسلام رستمی خاطرنشان کرد: دستاوردهای علمی، خودکفایی در عرصه های دفاعی، پیشتازی علمی و افزایش سهم تولید علم دانشگاه های ایران از علم جهانی هرکدام گواهی بر خدمات دانشگاه است.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: تغییر و تحولات دانشگاه ها بر مبنای تغییرات و اقتضائات جامعه غربی است.

در حالی که جامعه ای که خود مدعی سخن نو در عالم است و انقلاب اسلامی این جامعه، گواهی بر ادعای سخن نو است، باید نگاه مختص دانشگاه داشته باشد.

حجت الاسلام رستمی با بیان اینکه کشور طی چند ماه گذشته درگیر یک فتنه شد، ادامه داد: فتنه ای که به گفته مقام معظم رهبری، دارای پیچیدگی های تحسین برانگیز و ناشناخته بود اما به نتیجه نرسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به آموزش عالی باید بر مبنای نیازهای کشور باشد

توجه به آموزش عالی باید بر مبنای نیازهای کشور باشد