مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 17:152023-01-23فرهنگي

اگر فیلم عباس کیارستمی را خوب می دیدند!


«اگر سال 1367 و زمانی که فیلم «مشق شب» توسط عباس کیارستمی ساخته می شد این فیلم به خوبی دیده می شد و نهادهایی که باید به مسئله آموزش و پروش و کودکان توجه کنند به نکات این فیلم دقت می کردند و بدنبال رفع عیوب بودند، - اگر سال 1367 و زمانی که فیلم مشق شب توسط عباس کیارستمی ساخته می شد این فیلم به خوبی دیده می شد و نهادهایی که باید به مسئله آموزش و پروش و کودکان توجه کنند به نکات این فیلم دقت می کردند و بدنبال رفع عیوب بودند، قطعا ما سال 97 شاهد ساخت فیلمی مانند مشق امشب نبودیم که تصاویر دردناکتری را نشان می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهرزاد امیر شاه کرمی منتقد سینما در نشستی که به بهانه نمایش مستند مشق امشب شامگاه 2 بهمن ماه در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد، این سخنان را مطرح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی هنر و تجربه؛ مهران نعمت اللهی یکی از کارگردانان فیلم، مریم پناهی فعال اجتماعی حوزه کودکان کار و خیابان نیز دیگر مهمانان این نشست بودند.

مهران نعمت اللهی کارگردان مشق امشب در ابتدای نشست از گروه سینمایی هنر و تجربه تشکر کرد و گفت: از اینکه این فرصت را در اختیار مشق امشب قرار دادید سپاسگزارم.

مشق امشب یکی از موفق ترین مستندهای دهه اخیر بود و زحمات چند ساله من و اشکان نجاتی دیگر کارگردان فیلم، به نتیجه رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر فیلم عباس کیارستمی را خوب می دیدند!

اگر فیلم عباس کیارستمی را خوب می دیدند!