مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 17:202023-01-23سياسي

ایرانسل نشان «پیشتاز اقتصاد ایران» را از معاون اول دریافت کرد


ایرانسل تندیس و لوح تقدیر پیشتاز اقتصاد ایران را از معاون اول رییس جمهوری دریافت کرد.

- ، اولین آیین تجلیل از فعالان پیشتاز اقتصاد ایران و رونمایی از سامانه تشخیص و تشویق فعالان اقتصادی قانونمند و خوش حساب (تراز)، با عنوان رسم درستکاری ، در سالن اصلی مرکز همایش های بین المللی برج میلاد تهران برگزار شد.

در این مراسم، که صبح امروز دوشنبه 3 بهمن 1401، همزمان با سالروز میلاد حضرت امام باقر (ع) برگزار شد، دکتر محمدرضا مخبر دزفولی معاون اول رییس جمهوری، دکتر احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، دکتر داوود منظور رییس سازمان امور مالیاتی کشور، دکتر محمد رضوانی فر معاون وزیر و رییس کل گمرک ایران، جمعی از مدیران دولتی، شماری از فعالان اقتصادی کشور و اصحاب رسانه حضور داشتند.

بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل، در این مراسم، نخستین تندیس و لوح تقدیر پیشتاز اقتصاد ایران از نظر شفافیت، قانونمندی و خوش حسابی مالیاتی را به عنوان تنها شرکت حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، از معاون اول رییس جمهوری و وزیر امور اقتصادی و دارایی دریافت کرد.

در این لوح تقدیر، دریافت رتبه برتر توسط ایرانسل، نشان درستکاری، شایستگی و تلاش های خستگی ناپذیر مدیرعامل و کارکنان ایرانسل عنوان شده و خطاب به دکتر عباسی آرند، ابراز امیدواری شده است تا دیگر فعال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایرانسل نشان «پیشتاز اقتصاد ایران» را از معاون اول دریافت کرد

ایرانسل نشان «پیشتاز اقتصاد ایران» را از معاون اول دریافت کرد